top of page
Snelle reacties, wanneer je ze het meest nodig hebt.
Urenlang wachten op een reactie is meer dan alleen frustrerend, het kan zelfs in de weg zitten van het halen van je targets. Daarom zijn we 7 dagen per week bereikbaar wanneer je ons het meest nodig hebt.
3 emails
Gemiddelde mails voor een opgeloste ticket.
10 minuten
Gemiddelde reactietijd op werkdagen.
Oplossingen
Geen antwoorden die je niet verder helpen, maar daadwerkelijk hulp.
SUPPORT
Snelle, betrouwbare hulp waar je iets aan hebt
We kennen allemaal wel de vervelende klantenservices die je uren laten wachten, niet reageren of niet met een oplossing komen. Bij Unnamed Project is dat net iets anders, wij kijken samen met je naar een oplossing, omdat we weten dat snelheid het verschil kan zijn, dit zeker in marketing.
100%
Van de tickets worden opgelost.
+92%
Binnen 1 dag
Progress
Customer support solution
1
Expertise
Niemand houdt ervan om doorverbonden te worden, zeker niet als je een probleem hebt. Daarom regelen we meer dan 85% van onze tickets op met 1 gesprek op en dat nog dezelfde dag.
2
Verplaatsen
Unnamed Project merkt dat de meeste problemen worden opgelost als we onszelf verplaatsen in de klant. Hierdoor begrijpen we het probleem en de impact beter en kunnen we dit ook gelijk oplossen.
3
Luisteren niet horen
Effectief luisteren is een van de kernvaardigheden van onze support. Hierdoor duurt het oplossen van een probleem niet lang en zijn er weinig miscommunicatie.
bottom of page